VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. OBSAH A ÚČEL DOKUMENTU
1. Tento dokument upravuje podmínky registrace a vstupu jednotlivých
návštěvníků do posilovny Royal Gym (dále jen „posilovna“) a také
podmínky poskytování služeb ze strany provozovatele posilovny.
2. Provozovatelem posilovny Royal Gym je Royal Gym s.r.o., IČ: 06888771,
se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4.
3. Zákazník je povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami,
jejichž aktuální znění je uveřejněné na stránkách www.royalgym.cz
4. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní
podmínky bez předchozího upozornění a bez udání důvodu.
II. VSTUP DO POSILOVNY
1. Vstup do posilovny je podmíněné
-
Registrací (viz Všeobecné obchodní podmínky)
-
Uhrazením vstupního poplatku
2. Podmínky vstupu nezletilých osob:
-
Návštěvníci ve věku 0 – 12 let – vstup a využívání posilovny jen pod
neustálým dohledem zákonného zástupce či dohlížející zletilé osoby
-
Návštěvníci ve věku 12 – 18 let – vstup bez zákonného zástupce možný
za podmínky, že bude v systému evidován podepsaný dokument Písemný
souhlas rodiče. Tento dokument má buď platnost do 18ti let věku
dítěte, lze ho však kdykoli odvolat, nebo omezenou platnost podle
volby rodiče.
3. Návštěvník vstupuje do posilovny a pobývá v něm na vlastní nebezpečí.
Za nezletilé návštěvníky odpovídá zákonný zástupce či dohlížející
zletilá osoba. Provozovatel odpovídá pouze za škody a újmy způsobené
vadným stavem sportovních zařízení.
III. REGISTRACE
1. Každý návštěvník je povinen se zaregistrovat. U nezletilých osob se
vždy registruje zákonný zástupce, popř. dohlížející zletilá osoba.
2. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout dokončení registrace a
vstup návštěvníka do posilovny, pokud by měl důvodné pochybnosti o
pravdivosti vyplněných údajů v jednotlivých formulářích.
3. Návštěvník registrací souhlasí a akceptuje tyto Všeobecné obchodní
podmínky a Provozní řád, prohlašuje, že se s nimi seznámil a bude je
respektovat.
IV. VSTUPNÉ
1. Každý návštěvník je povinen před vstupem do posilovny uhradit
vstupné. Vstupné lze uhradit buď v hotovosti či platební kartou, při
objednávání služeb přes internet potom může využít buď platební brány či
příkazu k úhradě.
2. Aktuální ceník je vždy k dispozici na stránkách www.royalgym.cz a na
recepci posilovny. OMEZENÍ VSTUPU Provozovatel si vyhrazuje právo
nevpustit návštěvníka do posilovny nebo ho z ní vykázat v případě, že
návštěvník:
-
Je pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek
-
Není zdravotně způsobilý k využívání sportovních zařízení posilovny
Ceník:
Permanentky
Permanentka měsíční - dospělý - 890Kč (neomezený počet vstupů, platnost
od data zakoupení do stejného data násl. měsíce)
Permanentka měsíční - student/důchodce/ztp - 720Kč (neomezený počet
vstupů, platnost od data zakoupení do stejného data násl. měsíce )
Permanentka 3 měsíce - dospělý - 2350Kč (neomezený počet vstupů,
platnost 3 měsíce od data zakoupení)
Permanentka 3 měsíce - student/důchodce/ztp - 2000Kč (neomezený počet
vstupů, platnost 3 měsíce od data zakoupení )
Permanentka 10 vstupů - 800Kč (platnost 3 měsíce od nákupu)
Permanentka 20 vstupů - 1500Kč (platnost 3 měsíce od nákupu)
Permanentka 30 vstupů - 2100Kč (platnost 4 měsíce od nákupu)
Ke všem cenám platí + 50Kč záloha na čip.
V. DALŠÍ PRAVIDLA
Provoz v posilovně může být dočasně omezen. Nároky vůči provozovateli
vyplývající z těchto omezení jsou vyloučeny. Provozovatel nezaručuje
stálý provoz všech atrakcí.
Provozovatel nepřebírá záruku za předměty nebo oblečení odcizené ze
skříněk, věšáků, botníků, stolů nebo z parkoviště. Cennosti či vyšší
hotovost je možné si po dobu návštěvy uschovat v recepci.
Parkoviště není hlídané.
Nalezené věci budou uloženy jeden měsíc na recepci, a pokud nebudou
vyzvednuty, bude s nimi nakládáno v souladu se zákonnými podmínkami.
Provozovatel si v zájmu návštěvníků vyhrazuje právo zamezit vstupu
osobám vykazujícím známky opilosti či nakažlivé nemoci.
Návštěvník je povinen okamžitě hlásit veškeré závady v areálu
sportoviště jakémukoliv zaměstnanci posilovny a příslušné sportovní
zařízení okamžitě přestat používat.
Návštěvník je povinen okamžitě nahlásit jakémukoliv zaměstnanci
posilovny úraz či škodu na majetku. Na pozdější reklamace nebude brán
zřetel.
Návštěvníci jsou povinni dodržovat pokyny zaměstnanců posilovny.
Návštěvníci, kteří se chovají v rozporu s provozním řádem posilovny nebo
nedodržují pokyny personálu, mohou být dočasně či trvale vykázáni a to
bez nároku na vrácení vstupného.
VI. SPOTŘEBITELSKÉ SPORY
V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy či
ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit dohodou, je
návštěvník oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
www.adr.coi.cz
VII. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
1. Právní vztahy neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami
nebo zvláštní smlouvou se řídí platnými právními předpisy.
2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 8. 2019
PROVOZNÍ ŘÁD ROYAL GYM
-
Návštěvník je povinen seznámit se s provozním řádem a všeobecnými
obchodními podmínkami posilovny Royal Gym. Během své návštěvy je
povinen se jím řídit. Zakoupením vstupu vyjadřuje návštěvník, že se s
provozním řádem seznámil a souhlasí s ním bez výhrad
-
Návštěvníci jsou povinni řídit se pokyny personálu
-
Řídit se pokyny a radami instruktora posilovn
-
Při cvičebních aktivitách v sálech se cvičiteli respektovat jejich
pokyn
-
Ke cvičení používat čistou sportovní obuv, kterou budete nosit pouze v
prostorách posilovny, své venkovní boty zouvat u lavičky a dát do
botník
-
Minimální dosažený věk návštěvníka je 15 let. Mladší návštěvník ve
věku 7 – 14 let může mít vstup do posilovny povolen pouze v doprovodu
osoby starší 18 let. Tato osoba starší 18 let plně zodpovídá za
nezletilého a nesmí jej nechat bez dozoru. Přivede-li návštěvník do
posilovny dítě mladší 7 let, je povinen zamezit dítěti volný pohyb v
prostoru posilovny (lezení na stroje, manipulace s předměty apod.).
Návštěvník, který s sebou má dítě mladší 7 let, je za něj plně
zodpovědný
-
Používat čisté sportovní oblečení, pevnou obuv a ručník, který si
návštěvník posilovny položí na stroje a lavičky při cvičení vždy pod
seb
-
Ručníky je možné zapůjčit na recepci posilovn
-
V prostorách posilovny je zakázáno pouštět činky z výšky na zem a
pokládat je na čalouněné části stroj
-
Donesené či zakoupené nápoje odkládat pouze na místa tomu určen
-
Po cvičení jsou návštěvníci posilovny, povinni vracet a ukládat nářadí
zpět na určená míst
-
Po cvičení s vyššími váhami vždy cvičit se záchranou, neriskovat
zranění nebo ohrožení ostatních návštěvník
-
Při cvičení s nakládacími činkami vždy používat uzávěry nakládacích
-
Nerušit ostatní při tréninku, být slušný a ohleduplný vůči všem
návštěvníkům posilovn
-
Používat stroje a ostatní vybavení fitcentra v souladu s jejich určení
-
Neprodleně nahlásit obsluze sportovního centra zjištěné závady a
nedostatk
-
V prostorách celé posilovny a vnitřku budovy je zakázáno kouři
-
V prostorách posilovny je zakázáno jíst a cvičit se žvýkačko
-
Pro potřeby první pomoci je na recepci posilovny lékárnička vybavená
dle platných předpis
-
Je zakázáno provozovat sportovní aktivity v případě nemoci, zranění,
pod vlivem alkoholu, omamných látek či léků. Provozovatel je v těchto
případech oprávněn znemožnit či neumožnit návštěvníkovi výkon
sportovních aktivi
-
Provozovatel neručí za věci odložené v prostorách posilovn
-
Každá návštěva posilovny je na vlastní nebezpečí, provozovatel
neodpovídá za možná zranění či následně způsobené zdravotní problémy
V České Třebové, dne 01. 8. 2019
REKLAMAČNÍ ŘÁD
pro kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím obchodu www.royalgym.cz (dále
jen ,,obchod“) provozovaného Royal Gym s.r.o., IČ: 06888771, se sídlem
Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4,(dále jen „prodávající“), mezi
spotřebiteli na jedné straně (dále jen „kupující“) a prodávajícím na
straně druhé.
1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Práva kupujícího z vadného plnění musí být vždy uplatněna
(uplatnění práv z vadného plnění dále jen jako „reklamace“) v souladu s
tímto reklamačním řádem.
1.2. V případě kupních smluv uzavřených přes e-shop tvoří
reklamační řád součást obchodník podmínek prodávajícího zasílaných
kupujícímu po uzavření kupní smlouvy elektronickou poštou.
1.3. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí
obchodními podmínkami prodávajícího a právním řádem České republiky.
2 VÝLUKY Z ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADNÉ PLNĚNÍ
2.1. Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
2.1.1 u věci prodávané za nižší cenu za vadu, pro kterou byla
nižší cena ujednána;
2.1.2 za opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním;
2.1.3 u použité věci za vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím;
2.1.4 za vady věci, které vyplývají z její povahy (zuživatelná
věc nebo podléhající rychlé zkáze);
2.1.5 pokud kupující před převzetím věci věděl, že má vadu, anebo
pokud kupující vadu sám způsobil, např. nesprávným užíváním,
skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým
poškozením;
2.1.6 vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv
prodávajícího.
3 UPLATNĚNÍ REKLAMACE
3.1. Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího osobně
či prostřednictvím přepravce, a to v kterékoliv jeho provozovně, v níž
je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží,
případně i v jeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje
přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní
dobu.
3.2. Odesláním zboží na adresu provozovny prodávajícího pro
vyřizování reklamací urychlí kupující vyřízení reklamace. Adresa
provozovny prodávajícího pro vyřizování reklamací je Royal Gym s.r.o., U
Teplárny 605, Česká Třebová, 560 02.
3.3. Reklamaci spočívající v opravě věci lze rovněž uplatnit u
osoby, která určené k opravě v potvrzení, které prodávající kupujícímu
vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě
prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.
3.4. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit
reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního
dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění,
záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn
uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud
na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
3.5. Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit
značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa
uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je
zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě
s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém
případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.
4 LHŮTA PRO UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ
4.1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se
vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od
převzetí. U použitého zboží se lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění
zkracuje na dvanáct (12) měsíců.
4.2. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího
uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či
výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných
povinností.
4.3. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného
odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za
zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě
ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta
pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě
a kupující je nemůže užívat.
4.4. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci
vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
4.5. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení
životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho
údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a
prodávajícím.
5 VYŘÍZENÍ REKLAMACE
5.1. Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve
složitějších případech do tří (3) pracovních dnů. Do této lhůty se
nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
5.2. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení,
ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku
vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob
jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Za vystavení potvrzení
dle předešlé věty se považuje rovněž zpráva elektronické pošty zaslaná
prodávajícím na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském účtu kupujícího v e-shopu nebo na kupujícím později
uvedenou adresu elektronické pošty.
5.3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez
zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
5.4. Datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o
provedení opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí
reklamace, je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Za
vystavení potvrzení dle předešlé věty se považuje rovněž zpráva
elektronické pošty zaslaná prodávajícím na adresu elektronické pošty
kupujícího uvedenou v uživatelském účtu kupujícího v e-shopu nebo na
kupujícím později uvedenou adresu elektronické pošty.
5.5. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit
jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený
způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
5.6. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do třiceti
(30) dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této
době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží
svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající
kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu
k převzetí zboží.
6 JAKOST PŘI PŘEVZETÍ A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v
souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy:
6.1.1 zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím
ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo
výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a
na základě reklamy jimi prováděné,
6.1.2 zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající
uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
6.1.3 zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
a
6.1.4 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
6.2. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše
uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad,
pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká
pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti;
není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k
povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného
odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
6.3. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující
i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro
opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém
případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
6.4. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na
dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu,
může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na
přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží
bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že
prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání
nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
6.5. Projeví-li se vada v průběhu šesti (6)měsíců od převzetí, má
se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
6.6. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na
úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
VII ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
7.1. Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení §
1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o
dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího-spotřebitele
nebo pro jeho osobu (např. individuálně vyrobené čočky), od kupní
smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží,
které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z
hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce
zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil
jejich původní obal.
7.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl.7.1. či o jiný případ
dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, kdy nelze od kupní smlouvy
odstoupit, má kupující-spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst.
1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti
(14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní
smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato
lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží a v případě pravidelné
dodávky zboží běží tato lhůta ode dne převzetí první dodávky zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě
uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může
kupující-spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím,
jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může
kupující-spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny
prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího:
Royal Gym s.r.o
Adresa: U teplárny 605, Česká Třebová 560 02
Telefon: +420 722 855 244
E-mail: info@royalgym.cz
7.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od
počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů
od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu
vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.
7.4. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady
spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7.5. Ve lhůtě pěti (5) dnů od vrácení zboží prodávajícímu je
prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za
účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či
částečně spotřebováno.
7.6. Prodávající bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím
bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká podávajícímu
vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu
vzniklé škody je podávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku
kupujícího na vrácení kupní ceny.
7.7. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 6.2. obchodních
podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od
kupujícího-spotřebitele, vyjma nákladů na dodání zboží přesahující
nejlevnější způsob dodání zboží nabízený prodávajícím (pro odstranění
pochybností se za náklady na dodání považují také náklady spojené s
platbou, zejména náklady na dobírku, které nejsou považovány za
nejlevnější způsob dodání), a to do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od
kupní smlouvy kupujícím-spotřebitelem a stejným způsobem, jakým je
prodávající od kupujícího-spotřebitele přijal. Prodávající je taktéž
oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím-spotřebitelem již při
vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím
kupující-spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou mu tím další náklady.
Odstoupí-li kupující-spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není
povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
7.8. Do okamžiku převzetí zboží kupujícím je prodávající kdykoliv
od kupní smlouvy písemně odstoupit i bez uvedení důvodu. V takovém
případě vrátí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu kupní cenu,
pokud již byla zaplacena ,a to způsobem, kterým byla placeno. Odstoupení
od kupní smlouvy se považuje za účinné okamžikem doručení druhé straně.
7.9. Vznikne-li smluvní straně právo odstoupit od smlouvy, může
tak tato smluvní strana učinit ve vztahu k celé smlouvě nebo pouze ve
vztahu k její části. Neuvede-li smluvní strana, že odstupuje od části
smlouvy, má se za to, že odstupuje od celé smlouvy.
7.10. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je
darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací
podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se
zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
8 SMLUVNÍ ZÁRUKA ZA JAKOST
8.1. Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností
záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, zejména
pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční
list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.
9 ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADU, KTERÁ JE PODSTATNÝM A
NEPODSTATNÝM PORUŠENÍM SMLOUVY
9.1. Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným
nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží, u kterých
se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5 tohoto
reklamačního řádu, tj. pouze v případě smluvní záruky za jakost. Vada je
považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující
smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal,
v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením
smlouvy.
9.2. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své
volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na
odstoupení od smlouvy.
9.3. Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo
na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.
9.4. Bez ohledu na oprávněnost uplatnění nároku ze záruky za
jakost kupující nemá nikdy nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů
spojených s uplatněním svého práva.
10 MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
10.1. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku
spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování
služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat
návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
10.2. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu s využitím prostředků
internetové komunikace či prostřednictvím e-shopu, může využít rovněž
platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.3. Mimosoudní vyřizování stížností zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy info@royalgym.cz. Informaci o
vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na adresu elektronické
pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu kupujícího v e-shopu nebo
na kupujícím později uvedenou adresu elektronické pošty.
11 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ KUPUJÍCÍHO A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
11.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou
osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně osobních
údajů“).
11.2. Kupující, který je fyzickou osobou, souhlasí se zpracováním
těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, název, adresa bydliště,
doručovací adresa, identifikační číslo osoby, daňové identifikační
číslo, telefonní číslo, adresa elektronické pošty, IP adresa, bankovní
spojení, zájmy, pohlaví, věk, informace o všech provedených objednávkách
a uzavřených kupních smlouvách, údaje o požívání webu správce (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
11.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů
prodávajícím, a to pro účely vedení uživatelského účtu, pro účely
uzavření a plnění kupní smlouvy, pro statistické, analytické a
marketingové účely, zejména pro účely zasílání informací a obchodních
sdělení prodávajícího.
11.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje
(při registraci, ve svém uživatelském účtu) uvádět správně a pravdivě a
že je povinen bez zbytečného odkladu do uživatelského účtu zanést
jakoukoli změnu v osobních údajích.
11.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající
pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele. Osobní údaje kupujícího
nebudou prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány
třetím osobám s výjimkou prodávajícího, zpracovatele či jiných osob
poskytujících kupujícímu plnění.
11.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou do doby
odvolání souhlasu ze strany kupujícího. Osobní údaje budou zpracovávány
v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné či
elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.
11.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné
a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních
údajů.
11.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo
zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v
rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v
rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na
účel jejich zpracování, může: (i) požádat prodávajícího nebo
zpracovatele o vysvětlení, (ii) požadovat, aby prodávající nebo
zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
11.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních
údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má
právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou
úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
12 ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ SOUBORŮ COOKIE
12.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se
službami nebo podnikem prodávajícího na adresu kupujícího a dále
souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího nebo třetích osob
na zadanou elektronickou adresu kupujícího.
12.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. soubory cookie na jeho
počítač. Soubory cookie jsou malé soubory sloužící kupujícímu a
zadavatelům reklamy zobrazované v rámci webové stránky k rozpoznání
počítače kupujícího při jeho komunikaci s webovou stránkou a k
následnému využití některých funkcí webové stránky či služby. V případě,
že je možné závazky prodávajícího ze smlouvy o poskytování služeb plnit,
aniž by docházelo k ukládání tzv. cookie soubory na počítač kupujícího,
může kupující souhlas podle první věty tohoto odstavce kdykoliv odvolat.
13 OCHRANA SPOTŘEBITELE
13.1. V případě, že dojde mezi prodávajícím a
kupujícím-spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy
nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit
vzájemnou dohodou, může kupující-spotřebitel podat návrh na mimosoudní
řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
13.2. Kupující-spotřebitel může využít rovněž platformu pro
řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.3. Mimosoudní vyřizování stížností kupujících-spotřebitelů
zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy
info@royalgym.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího-spotřebitele
zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího- spotřebitele.
13.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě
živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své
působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním
zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů.
14 DORUČOVÁNÍ
14.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty
nebo adresu bydliště či sídla uvedenou v jeho uživatelském účtu či
uvedenou kupujícím v objednávce.
15 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
15.1. Smluvní strany se dohodly, že odpovědnost prodávajícího
vůči kupujícímu za jakékoli škody, včetně všech smluvních pokut a úroků
z prodlení, jež můžou kupujícímu vzniknout při plnění kupní smlouvy z
jednoho či více porušení smluvních či zákonných povinností
prodávajícího, nesmí překročit dvacet pět procent (25 %) kupní ceny bez
DPH. Limitace škody sjednaná v tomto odstavci se nebude aplikovat v
případě, že škoda byla způsobena (i) kupujícímu-spotřebiteli nebo jiné
slabší straně, či (ii) úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
15.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými
kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského
zákoníku.
15.3. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve
smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
15.4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost
ostatních ustanovení.
15.5. Prodávající je oprávněn kdykoli provést změny obchodních
podmínek, a to na webových stránkách. Nově uzavírané smlouvy se budou
vždy řídit aktuálním zněním obchodních podmínek. Na již uzavřené smlouvy
se nové znění obchodních podmínek bude aplikovat, vyjádří-li s tím obě
smluvní strany písemnou formou souhlas.
15.6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována
prodávajícím v elektronické podobě a kupujícímu není přístupná.
15.7. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro
odstoupení od kupní smlouvy.
POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě
čtrnácti (14) dnů ode dne následujícího po dni, kdy byla uzavřena
spotřebitelská smlouva nebo kdy spotřebitel nebo spotřebitelem určená
třetí osoba (jiná než dopravce) převzal poslední dodávku zboží v případě
dodání několika druhů zboží nebo dodání několika částí nebo kdy
spotřebitel nebo spotřebitelem určená třetí osoba (jiná než dopravce)
převzal první dodávku zboží v případě pravidelné opakované dodávky
zboží. V ostatních případech je spotřebitel povinen uvést důvod
odstoupení od smlouvy.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o
svém odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího
Royal Gym s.r.o.,
adresa pro doručování: Royal Gym s.r.o.,
U Teplárny 605,
Česká Třebová 560 02,
formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem).
Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od
smlouvy, není to však povinností.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje
odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající spotřebiteli
bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy
prodávajícímu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby,
které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě
dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu
dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání
prodávajícím nabízený).
Prodávající platbu vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li
spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
Spotřebitel je povinen zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do
čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy,
zaslat zpět nebo je předat na adrese prodávajícího
Royal Gym s.r.o.,
adresa pro doručování: Royal Gym s.r.o.,
U Teplárny 605,
Česká Třebová 560 02.
Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží zpět
před uplynutím čtrnácti (14) dnů.
Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s
tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s
povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Formulář pro odstoupení od smlouvy (spotřebitel vyplní tento formulář a
zašle jej zpět pouze v případě, že chce odstoupit od smlouvy)
OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát:
Royal Gym s.r.o.
Adresa:
U Teplárny 605, Česká Třebová 560 02
Telefon: +420 722 855 244
E-mail: info@royalgym.cz
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o
nákupu tohoto zboží (**) bez udání důvodu (*) / z důvodu (**):
Datum objednání zboží (**)/datum obdržení zboží (**):
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:
Adresa spotřebitele/spotřebitelů:
Datum:
Podpis:
(*) Nehodící se škrtněte.
(**) Doplňte údaje. V České Třebové, dne 01. 8. 2019